wtorek, 17 maja 2011

Gdy siedzę w pubie

Gdy siedzę w pubie

Autor: Andrzej KoryckiWykonawca : Korycki Andrzej
Gdy siedzę w pubie nad kuflem piwa E
Gdy huczy we łbie i pomysłów brak
Od tego piwa łeb mi się kiwa A
A forsę trafił szlag

Gotowym wtedy ja nawet z diabłem E
Za kufel piwa podpisać pakt A
A me marzenia browarów mają smak E H7 A

Tysiące razy w myśli wkładałem
Czarny garnitur i jak jakiś gość
Z pogardą wszystkie puby mijałem
By zrobić im na złość

Lecz jak tu myślom swym kroku dotrzymać
I przeżyć taki drastyczny cios
Kiedy ktoś z piwkiem mój zakapslował los

Łabadam daj, łabadam daj dadaj E
Łabadam daj daj dam dam daba daj....
Łabada dam dam -dam dam! H7

A gdyby dziś tak przyszło się zbierać
To z wielkim umrę gestem
Przepiję chatę i szmal ostatni
A wam zostawię resztę

Zaproszę śmierć niech ze mną wypije
Gdy szantą będzie żegnał mnie pat
a kiedy spuchnie wywinę się z jej łap

Łaba dam daj...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz