piątek, 24 czerwca 2011

Chcę już wracać

Chcę już wracać

Autor: Mirosław KowalewskiWykonawca : Koval
Jak w ukropie wszystko gna C/a/C/G
Dziś na topie jesteś, jutro dosięgniesz dna. C/d/a/G
Czy jest cool, czy jest ból, nie odpuszczasz, F/e/F/G
przecież jesteś gość!! C
...ja mam dość. F/G/C

Ref.
   Wieczór gasi moja miła wołania mew, F/e/d/C
   Już się łasi koci mrok. F/e/d/G
   A ja wracam, gdzie tak ważny jest cichy brzeg F/e/d/C
   I czekanie Twoich rąk F/e/d/C

Dzień i wrzawa, gwar i szum,
Żagle stawiasz, gonisz falę poranny tłum.
Goździkowa skarby chowa, więc wypływasz
żeby zdobyć je!!
...ja już nie.

Z prądem płynąć, czy pod prąd
Żagle zwinąć czy za morze uciekać stąd
Gdzie ta keja, gdzie nadzieja, gramy szlema
czy też karty w tas?!
...ja mówię: pas!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz