czwartek, 19 maja 2011

Niepoprawny gość

Niepoprawny gość

Wykonawca : EKT-Gdynia
Na przystani ją poznałem a.-
I pół nocy zmarnowałem, a.-
By ją śpiewem i gitarą oczarować. A7.-.d.-
A gdy przyszło co do czego, d.E7
Ona poszła do innego, a.F
Za to kumple rozpoczęli intonować: d.H7.-

Ref:
   Gdzie Ty, chłopie, miałeś oczy, a.-
   Zawsze coś Cię zauroczy, a.-
   Chyba nie wiesz sam, na jakim świecie żyjesz. A7.-.d.-
   Wciąż pomysły postrzelone, d.E7
   A masz przecież dziecko, żonę, a.F
   Zobacz, że łysiejesz już i tyjesz. d.H7.E7.-

Innym razem, idąc szlakiem,
Dołączyłem się z plecakiem
Do ekipy, co na szczyt się wybierała.
Nie minęły cztery chwile,
Jak mnie zostawili w tyle,
A w schronisku banda kumpli już śpiewała:

Minął czas wędrówek w góry
I wyjazdów na Mazury,
Lecz wspomnienia miłe w głowie pozostają.
Życie mijające bokiem
Obserwuję mętnym wzrokiem,
A kolesie moi ciągle mi śpiewają:

Ref: x2


1 komentarz: