czwartek, 19 maja 2011

Piję za rejs

Piję za rejs

Autor: J. GawryśWykonawca : EKT-Gdynia
Parę godzin pozostało - a F
Rankiem port pożegna mnie. F G C
Piję więc za mój pierwszy w życiu rejs. d E7.a 
Keja pełna będzie płaczu, a F
Pięknych panien, wiernych żon. F G C
Piję więc za mój pierwszy w życiu rejs. d E7 a
Myśli już powrotu czekać chcą, F G
Z morskich przygód, morskich wód, G C d
A tu czas cholera płynąć na miesięcy długie dni. F E7

Ref:
   Na nieznane wody gdzieś, d G
   Gdzie wieje wiatr, żaglowców brat, C F
   Gdzie legendy wilków morskich prowadzą nas. d E7 a A7

   Gdzie dni długie jak miesiące, d G
   Szklanę rumu barman daj, C F
   Piję dziś za mój pierwszy w życiu rejs. d E7 a - /x2
  (dGCeadE7a)/x2

Czasem sztorm wysoką falą,
Pokład zmyje, grozy błyśnie czar.
Piję więc za mój pierwszy w życiu rejs.
Woda wściekle burty bije,
Los jest jeden tylko nam,
Piję więc za mój pierwszy w życiu rejs.
Ster na północ, za horyzont,
Pierwszy port przywita mnie,
Parę dni na lądzie no i znowu w morze ruszę hen.

Ref:  x2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz