czwartek, 19 maja 2011

Piosenka dla mojej dziewczyny

Piosenka dla mojej dziewczyny

Autor: Jan WydraWykonawca : EKT-Gdynia
Szesnaście lat miałem, gdy na żagle e
Pierwszy raz w świat przyjaciel mnie zabrał - a
Wdzięczny jestem mu za to do dziś. h a h

Morze jest mym życiem i żywiołem
Do końca dni. Teraz, gdy zacząłem,
Przyjaźń z nim - z tego już nie da się wyjść.

Ref:
   Morze i wiatr, na dobre i na złe, a
   Przez wiele lat szukałem, znalazłem. e
   Miła, błagam, nie zrozum mnie źle. h e E7

   Kocham Cię tak, jak swoje przestworza
   Pokochał wiatr, a jednak, o Morzu,
   Nie wiem, czy miłość to też, czy zew? h a/h e/a/h

Miesiące dwa na morzu bez Ciebie
To deszcz i mgła, to słońce na niebie.
Zdjęcie Twe nad głową w koi swej mam.

Na grzbietach fal poznaję świat nowy,
Krążę wśród skał czujny, gotowy,
Lecz sercem uparcie wędruję tam, tam, gdzie Ty.

Miesięcy sześć we dwoje znów w domu,
Mówisz, że mnie nie oddasz nikomu,
Więcej nic nie zabierze Ci mnie.

Dajesz mi to, co ważne jest w życiu,
Lecz serce me cichutko i skrycie
W morze jachtem żegluje co dzień, choć we śnie.

Ref:
   Morze i wiatr, na dobre i na złe,
   Przez wiele lat szukałem, znalazłem.
   Miła, błagam, nie zrozum mnie źle.

   Kocham Cię tak, jak swoje przestworza
   Pokochał wiatr, a jednak, o Morzu,
   Nie wiem, czy miłość to też, czy zew? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz