piątek, 24 czerwca 2011

Płynę szukać cię

Płynę szukać cię

Autor: Andrzej KoryckiWykonawca : Korycki Andrzej
Obiecałeś mi wrócić tu wiosną, a D
gdy świat spojrzy oczami zieleni. G C G
Więc portową dziś biegłam uliczką e a
z wiarą w sercu, że nadszedł ten dzień. D D7 G
I dzień cały patrzyłam jak w słońcu a D
po horyzont zatoka się mieni. G C G
Teraz wracam uliczką powoli. e a
Ze mną idzie jedynie mój cień. D D7 G
Ref.
   Ścinam włosy - żeby sztorm ich w morzu mi nie plątał. D7 C G
   Wkładam spodnie - by za sztormy nikt nie winił mnie. D7 C G
   Dom zamykam - aby wiatr nie szperał w nim po kątach. a C G h
   Płynę szukać cię. a D G

Więc przeczekam tę noc i znów rankiem,
świeżych  kwiatów uzbieram bukiecik.
I jak dziś, tą portową  uliczką
zbiegnę w dół wzdłuż kafejek i bram.

Wracaj proszę, bo jeśli tym razem
żagiel twój nad zatoką nie wzleci,
ruszę w morze! A wtedy ty będziesz
musiał płynąć i szukać mnie tam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz