poniedziałek, 27 czerwca 2011

Żaglomyślenie

Żaglomyślenie

Autor: Mirosław KowalewskiWykonawca : Koval
Pewien gbur C F
Stekiem bzdur C G
Polityczne puszczał oko C FG
Nie, nie, nie, C G
Nie powiem gdzie, C F
Lecz go bardzo mam głęboko. C F G

Ref.
   Ja to czniam F C
   I sposób mam: d C
   Ja wypływam za horyzont! F C G
   Bo w tym rzecz, C G
   By cumy "precz" C F
   I... wyłączyć telewizor! C F GC

Pewien gość
Smutny dość,
Mówił co ja robić muszę.
Że on wie
A ja nie,
Jak mam zbawić swoją duszę

Ja to czniam...

Pewien cham
Co nie jest sam,
I ma ludzi za powietrze.
Mówi mi
Aż ekran drży,
Że wie, co jest dla mnie lepsze

Ja to czniam...

Gdy się los
Śmieje w nos,
Robi z Ciebie idiotę
Wejdź na łódź
I cumy rzuć
I zaśpiewaj sobie potem:

Ja to czniam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz