poniedziałek, 6 czerwca 2011

Żeglarzy brać

Żeglarzy brać

Autor: Jakub RosiakWykonawca : Rosiak Jakub
Ojciec mi rzekł: "Synu, morze to jest to, C a d G
Czego Ci chłopie potrzeba, C F C
Byś poczuł, że łódź na fali, no i wiatr, F C d G
To droga prosto do nieba." C F G C

Ref:
   "Żeglarzy brać przyjmie Ciebie w grono swe, C d
   Ja chcę Ci dać tylko radę: C F C
   Nie poddaj się, kiedy fala porwie Cię F C d F
   I znajdziesz się za pokładem." C F G C

Dwadzieścia lat miałem, wtedy cały świat
Chwytałem w dłonie odważnie.
Ojciec mi już nie powtarzał swoich rad,
Wiedział, że słucham uważnie.

I przyszedł dzień, morze chciało zabrać mnie,
"Nie poddam się" - pomyślałem.
Ojciec mój dziś byłby dumny z tego, że
Wreszcie żeglarzem się stałem.

   Gdy ucichł sztorm i na pokład wzięli mnie,
   Już ojca tam nie spotkałem.
   - "Żeglarzy brać przyjmie Ciebie w grono swe!"
   Z wyrzutem w morze wołałem. 


1 komentarz: