poniedziałek, 23 stycznia 2012

Ląd Irlandii

Ląd Irlandii

Autor: Edward HańczaWykonawca : Trzy Majtki
Za horyzontem ostatni już blask h A
Minął kolejny dzień G A D
fala miarowo uderza o dziób, h A
Załogę spowija sen G A D
     Wokoło cisza noc okryła świat G D
     morze uśpione też e G A
     Kolejna gwiazda na nieba tle D A
     Powoli zapala się G A

     Ref.
         W taką noc, gdy morze śpi D A
         marzę o tym gdy przyjdzie ten dzień h G
         Kiedy znów popłynę tam D A
         Do Irlandii zielonej mej G A D

Szósty już rok mija, gdy płynąć w rejs
Los ciężki kazał mi
I opuściłem rodzinny mój dom
Z morzem związałem dni
     W niejednym porcie nasz statek już stał
     Niejeden widziałem ląd
     Ale tęsknota do rodzinnych stron
     Przenika duszę mą

     Ref. W taką noc, gdy morze śpi...

Wciąż przed oczami tą krainę mam
zielonych bujnych traw
W duszy mej ciągle odzywa się ta
strumyków cicha gra
     Wierzę, że kiedyś powrócę tam
     Tułaczki przyjdzie kres
     Ujrzę ponownie znajomy ląd
     Szczęście odnajdę swe

     Ref. W taką noc, gdy morze śpi... 

2 komentarze: