piątek, 9 marca 2012

Wielka woda

Wielka woda

Autor: Osiecka Wykonawca : Rodowicz Maryla
Trzeba mi wielkiej wody, tej dobrej i tej złej D D7 G A
Na wszystkie moje pogody, niepogody duszy mej h G A D
Trzeba mi wielkiej drogi, wśród wiecznie młodych wzgórz
Na wszystkie moje złe bogi, niebogi z moich snów

Oceanów mrukliwych i strumieni życzliwych DD7 G D G
Czarnych głębin niepewnych i opowieści rzewnych D h G A D
Drogi biało srebrzystej, dróżki nie uroczystej
Piachów siebie niepewnych i ptasich rozmów śpiewnych

Ref.:
   I tylko mnie taką ścieżką poprowadź D D7
   Gdzie śmieją się śmiechy w ciemności G
   I gdzie muzyka gra, muzyka gra D h A A7
   Nie daj mi Boże broń boże skosztować D D7
   Tak zwanej życiowej mądrości G
   Dopóki życie trwa, póki życie trwa D h A D

Trzeba mi wielkiej wody, tej dobrej i tej złej
Na wszystkie moje pogody, niepogody duszy mej
Trzeba mi wielkiej psoty, trzeba mi psoty tej
Na wszystkie moje tęsknoty, tęsknoty duszy mej

Ref.:
   Wielkich wypraw pod Kraków, nocnych rozmów rodaków
   Wysokonogich lasów i bardzo dużo czasu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz