wtorek, 17 maja 2011

Lodowe oscypki

Lodowe oscypki

Autor: Andrzej KoryckiWykonawca : Korycki Andrzej
Widziałem już góry jak góry wysokie E fis
z jodłami co szumią na szczycie. H7 E
Choć los tuż nad Morskim usypał je Okiem fis H7
dorożką podjedziesz jak gość E

Słyszałem o górach co w wodzie po szyje
skąpane i nie uwierzycie
choć kości słoniowej nic bieli nie równe
są bielsze niż słoniowa kość.

Ref:
   Ciekawe czy w górach lodowych A
   w schroniskach lodowe są szybki? E
   Czy w górach lodowych lodowe góralki fis
   lodowe sprzedają oscypki? H7 E

Pogadam z dziewczyną i jutro bym płynął
oglądać was sople wielgachne.
Czy jednak radosną uraczy mnie miną
gdy wspomnę o lodach i krach?

Lecz jeśli mnie puści gdy ciuchem przekupię
i rejsem lodowym zapachnie
niech tylko wam góry wypływać mnie witać
nie świta w tych lodowych tych łbach.

Lecz jeśli mnie puści gdy ciuchem przekupię
i rejsem lodowym zapachnie
to proszę was nocą nie płyńcie mnie witać.
Bo wtedy pomyśleć aż strach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz