wtorek, 17 maja 2011

Raz wybierz - raz luz

Raz wybierz - raz luz

Autor: Andrzej KoryckiWykonawca : Korycki Andrzej
Czasem ktoś mi powie wprost: E fis
Aleś bracie wybrał los! A H7
Chodź, ciekawszą mam robotę. E
Biedak myśli pewnie, że fis
morze już zmęczyło mnie. A H7
Nie kolego - jeszcze nie. E
Chcesz to w ścianę węgla dźgaj fis
albo karczuj lasu skraj. H7
Chcesz to stal urabiaj młotem. E H7 cis
Góry równaj, doły kop, fis
w polu swój ustawiaj snop. H7
A ja tu zostaję, gdzie : E A H7

Ref:
   Raz wybierz - raz luz. E
   Raz cisza - raz sztorm. fis
   Raz bliżej - raz dalej. H7
   Raz port - a raz dom. E A E
   Raz whisky - raz rum.
   Raz upał - raz chłód.
   Raz wachta - raz koja.
   Raz wstecz - a raz w przód.


W ile jeszcze groźnych mórz
łajbę przyjdzie wbić jak nóż,
ile żagli w burzach stracę.
Ile jeszcze życia chwil
wplotę w warkocz morskich mil
nim go zetnie domu próg.
Kiedyś, gdy zwiotczeje kark,
ławką mnie uraczy park.
I żyć będę ciut inaczej.
Lecz dziś jeszcze póki co
milsze mi od ławki dno,
bo wciąż daje dobry Bóg:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz