wtorek, 19 grudnia 2023

Anioł morza

Anioł morza

Orkiestra dni naszych
Gdyby tak zechciał kiedyś przyjśća G a
Anioł, który spełnia snyG E7 a
Rzekłby do mnie: "jestem tu,C G C
by wysłuchać twych próśb".E7 F

To ja chciałabymd C
Opłynąć świat pod żaglem twym.E7 B a
A balet fal tańczyłby walca nam.d C E7 F a

Gościu z daleka, wejdź, nabierz sił
Za tobą nieba tysiące mil.
Niech odpoczną skrzydła twe
Wejdź proszę i ogrzej się.

A ja chciałabym tak
Popłynąć, gdzie się kończy świat.
A balet fal tańczyłby-walca nam.

A potem sen, jak żagiel mknieG G7 C
I ptaki niech prowadzą mnie.G G7 C a
Wysoko, do góry tam gdzie aniele dom ty swój maszF C G a
I słychać nad wodą twój śpiew i słychać jak w ciszy graszF C G a
Falom grasz, dla mnie grasz...G F

I gdyby anioł odrzekł mi:a G a
"Przybywam, Pani by służyć ci,G E7 a
Wszystko tobie, czy dzień, czy noc,C G C
Życzeń możesz mieć moc".E7 F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz