niedziela, 10 grudnia 2023

Serafina

Serafina

Sailor
W dalekim porcie Calleo kiedyś była dziewczynaG - D G
( Serafina, Serafina ) x2G D G - G D G
A imię miała niezłe, chociaż dziwne – SerafinaC G D G
(Serafina, oh Serafina)G D G - C G D G

Śpi cały dzień, wychodzi w nocy, jak w porcie marynarz,
Królowa wszystkich dziewcząt tych co stoją przy kasynach

Raz kiedyś młody żeglarz John przechodził pod kasynem
za nos wodziła potem go ta mała Serafina

A pili piwo, whisky, gin no i czerwone wino
cygara mocne ćmiła wciąż dymiła jak z komina

Wór mu kazała złożyć w kąt prześliczna Serafina,
że stamtąd ktoś mu ukradł go – to przecież nie jej wina!

Gdy byłem młody – pierwszy raz spotkałem Serafinę,
do Caleo przybiliśmy, a towar szedł do Limy

Spędziłem tam calutką noc w ramionach Serafiny,
zniknęła rano, z nią – mój wór i nowa peleryna

Powiedzieli mi, że ta mała o imieniu Serafina
nawiałe gdzieś z marynarzem co grał jej na koncertinie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz