czwartek, 4 stycznia 2024

Wyjdź za Mary

Wyjdź za Mary

Paweł "Alex" AleksanderekOrkiestra Samanta
W malowniczej wsi Kildoran żyła piękna dziewka młodaa e a e
Oczy miała jak diamenty, włosy o kolorze złota.a e F G a
Dnia pewnego, na ogierze białym przybył możny pan
Wraz ze świtą okazałą stanął u jej wioski bram.

Ref:
Wyjdź za Mary moją córkęa e
Wyjdź za Mary jeśli możesza e
Wyjdź za Mary moją córkęa e
Popatrz na jej zgrabne nogiF G a / F G

„Wiele krain mórz przebyłem aby ojca Twego prosić,
By jego córka mogła godnie me nazwisko nosić
Podaruję Ci atłasy, w dniu zaślubin złoty pierścień.
Wybuduję piękny pałac, gdzie dostojną panią będziesz”.

„Nie przekupisz mnie bogactwem, zabierz pałac swój i ziemię
Za ukochanego wyjdę, jemu już oddałam serce”
Ale ojciec postanowił:” Zrobisz tak jak ci powiem
Wyjdziesz za mąż w tę niedzielę, będziesz nosić pierścień złoty”

W malowniczej wsi Kildoran gdzie strumień przecina drogę,
Nierozłączni kochankowie w bystrą rzucili się wodę.
Pogrążony w smutku wielkim ojciec sam do siebie mówi.
„Wyjdź za Mary moją córkę dziś niedziela dzień zaślubin”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz